Shfaqja e pushimit gjatë ndeshjes së Super Bowl është ndërtuar tradicionalisht mbi gjeste madhështore dhe spektakël që të tërheq sytë.
Përmendim këtu Lady Gaga që zbriti nga nga çatia e stadiumit NRG të Hjustonit, ose Katy Perry që hipi në një luan gjigant të improvizuar. Ky vit ishte pak më ndryshe.
Ylli kanadez i R&B The Weeknd ishte perforfmuesi i shfaqjes, ndërsa për herë të parë në historinë 55-vjeçare të lojës, ai u detyrua kryesisht të performonte nga tribunat, në vend të fushës, në përputhje me protokollet e rrepta të koronavirusit. Por 30-vjeçari bëri maksimumin në një shfaqje që vuri theksin te këngët dhe zëri tij.
Ylli, emri i vërtetë i të cilit është Abel Tesfaye, interpretoi pjesën më të madhe të repertorit të tij përpara një instalacioni të modeluar si një në qytet në Metropolin e Fritz Lang . Përveç disa lëvizjeve të kërcimit të frymëzuara nga Michael Jackson, ai e mbajti fokusin në vokalin e tij me një ripunim dramatik të The Hills, para se të zhdukej në një labirint dritash dhe pasqyrash.
I tronditur dhe i goditur nga dy duzina kërcimtarë në fasho të plota të fytyrës, ai interpretoi një version marramendës të “Can’t Feel My Face”, para se të dilte përsëri në stadium për një version të ndihmuar nga fishekzjarret të “I Feel It Coming”.
Aksioni u zhvendos në fushën e lojës për këngën finale “Blinding lights”- kënduar direkt në kamera, pa kërkesën e zakonshme për marifete, të ftuar yje ose ndërhyrje bandash marshimi.
Tesfaye, i cili shpenzoi 7 milion dollarë nga paratë e tij për prodhimin, dëshmoi qartë se ishte më mirë të linte muzikën të fliste vetë. Super Bowl është tradicionalisht ngjarja më e parë e vitit në televizionin amerikan. Shfaqja e vitit të kaluar, me protagoniste Shakira dhe Jennifer Lopez, u pa nga 103 milion njerëz.